5 reasons why...

Δευτέρα, Ιουλίου 30, 2007

...I blog

1) Για δωρεάν ψυχανάλυση, γράφω τις σκέψεις μου & άτομα εντελώς άγνωστα με κριτικάρουν, με συμβουλεύουν, με συμπονούν, με νευριάζουν.
2) Για να δω αν οι ιστορίες, όνειρα, καταστάσεις που ζω έχουν έστω & την παραμικρή επιρροή σε άλλους.
3) Για να μπω στις ζωές των άλλων. Έστω & με πλάγιο τρόπο.
4) Γιατί είναι πλέον στην μόδα & θέλω να είμαι "sic".
5) Για να δημιουργήσω τον δικό μου στρατό απο undead & να κατακτήσω την Ρελάντια ως αποτέλεσμα των Νο2 & Νο3.

5 Comments:

  • At 5:09 μ.μ., Blogger vlacha said…

    1)Εντελώς άγνωστα άτομα;
    Είσαι σίγουρος;

    2)Θα με πάρεις κι εμένα στο στρατό μπας και γίνω undead;

     
  • At 9:25 π.μ., Blogger Giorugosu said…

    Απαντώ ταυτόχρονα & στις 2 ερωτήσεις. Οι φίλοι & γνωστοί θα είναι ανωτέρου βαθμού στο στρατό!

     
  • At 2:08 μ.μ., Blogger vlacha said…

    Γιούπι!!!
    Και μου αρέσουν τα αστέρια στη στολή!!!

     
  • At 9:44 π.μ., Blogger Giorugosu said…

    Καλά για τόσο προβλεπέ* με έχεις;
    Οι στολές δεν θα έχουν αστέρια, θα έχουν κάτι ανάμεσα σε σοκολατάκια Τζοκόντα ή καραμελίτσες...

    *κλασσική έκφραση στρατιωτών για να δηλώσουν την αυστηρή τήρηση των κανόνων.

     
  • At 11:09 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Αυτό το άρθρο είναι σελιδοδείκτης αξίζει κατά τη γνώμη μου. Αξίζει να αποθηκεύσετε για μελλοντική αναφορά. Είναι συναρπαστικό ανάγνωση με πολλά θετικά σημεία για περισυλλογή. Δεν έχω να συμφωνήσω σχεδόν σε κάθε σημείο που σε αυτό το άρθρο.

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home